Niloya Domates Çizgi Filmini İzle

Niloya Domates Çizgi Film İzle:

Niloya Domates

Çizgi filmlerin en sevilen Niloya'nın Domates tanıtımı ve videosunu çocuklar için paylaştık:

 Niloya kendi evinin bahçesindeki domateslerin hepsinin kızarmasını ve olgunlaşmasını istiyordu. Sonra abisi ve annesi gelip Niloya'ya domateslerin başında beklemeyle hemen Kızaramayacağını ve sabretmesini söylüyor. Sonra abisi gülerek Niloya sabredemezki diyor. Bu arada sevimli Tospik Niloya'nın yanından hiç ayrılmıyor. Sonra Niloya kızarak biraz bekleyip bak sabrediyorum der ve domateslerin kızarmasını bekliyorum der. Annesi ve abisi, Niloya'nın söylemiş olduğu sözlere gülmeye başlarlar. Sonra abisi Niloya canım kardeşim benim yarında sabretmen gerekecek der. Belkide haftalarca sabretmen gerekecek. Niloya bilirorum abi; Anne ben Tospikle oynamaya gidiyorum der. Annesi'de tamam kızım dedikten sonra Niloya tospikle beraber uçarak elinde sepetle gökyüzünden hayali olarak domates toplamaya başlar ve aynı sırada şarkı söylemeye başlar:

Niloya Domates Şarkı Sözleri:

Kırmızı domates sever onu herkes
Mis gibi kokunca yemek ister tabi herkes.
Ama beklemek gerek
Günler geçecek
Yeşil renkler kırmızıya dönecek.
Kırmızı domates bilir onu herkes
Hergün soframızda onsuz olmaz hiç bir yemek.
Ama beklemek lazım
Sabretmek lazım
Hemen olmaz yavaş yavaş büyüyecek.

 Niloya şarkısını söyledikten sonra bi kaçgün sabretti ve artık dayanamadı, nezaman kızaracak domatesler diye. Niloya'nın aklına bi fikir gelir ve eline boya alarak fırça yardımıyla bütün yeşil domatesleri boyamaya başlar. Sabah olduğunda Abisi Niloya'ya seslenir. Niloya koş domatesler olmuş çabuk gel der ve niloya gelir. Abisi hadi toplayalım domatesleri der ama niloya abi toplamayalım bence bikaçgün daha bekleyelim der ve içeri giderler.

 Ailece yemek yerlerken yağmur başlar ve niloya yağmur suyundan dolayı, domateslerdeki boyaların akacağı için endişelenir. Abisi yağmurdan sonra toplayalımmı domatesleri Anne der. Niloya'da endişelenerek hayır toplayamazsınız.Abisi nedenmiş dedikten sonra Niloya herşeyi açıklar abisine. Çünkü domateslerin hepsini ben boyadım. Abisi gülerek Niloya çok komiksin okadar domatesleri nasıl boyayacaksınki der. Niloya: Doğru söylüyorum abi domateslerin hepsini gece boyadım. Abisi gülere eee ozaman neden akmıyor senin boyan, bak okadar yağmur yağıyor domatesler hala kırmızı. Niloya şaşıracak kırmızımı der ve evinin penceresinden domateslerine bakar.

 Gerçektende hepsi hala kırmızı olduğunu görür ve ama nasıl olur boyam gerçekten iyiymiş der. Ailesi gülmeye başlar. Domatesler olgunlaştığı için kırmızı niloya der. Niloya: Ama abi domatesleri ben boyadım der ve annesi ben gece gördüm niloyayı, doğru söylediğini söyler. Sonra niloya utanarak ben gizlice yaptım özür dilerim anne der. Annesi'de niloya canım kızım dürüst davranıp gerçekleri söylediğin için çok teşekkür ederim. Ama domatesleri sen boyadığın için değil zamanı geldiği için kızardı, o yüzden kırmızı dedikten sonra Niloya: Biliyorum anne domatesleri boyadığım için değil, sabrettiğim için kızardı. Ben sadece domateslere yardımcı olmak istemiştim der.

 Abisi: Bakın yağmur durdu hadi domatesleri toplayalım der. Niloya Yaşasın diye sevinir. Bahçeye domatesleri toplamak için koşarak giderler.

Yorum Gönder

0 Yorumlar